11 Mayıs 2011 Çarşamba

T E R S E D A R

Tak sangka apa yg aku fikirkan btul2 trjadi..apa yg kawan2ku brcrita suma btul dan dulu mbgkin aku hnya mndgar kisah2 diorang ja tp skarang NAHHHHHHH....aku sndiri yg kna...SEDIH sngt bila ada kawan yg sikap mcm ni...mgkin aku blh brtahan..tp macamana ngn kawan2ku yg lain..?sedih lihat kawan2 mnagis... prlu jugak ker aku mngis utk bnda yg mnyakitkan ni...?
...hurmm...ni baru dalm FB aku tak tawu la berjela mna lg dia snaraikan kburukkan kitaorang..bnda kecik sangat..tak prlu nk pbsarkan..kitaorang bukan bpkiran tak rasional pon...ya...aku tawu dia bgus..!! tp aku tawu jugak mngkin dia prasan diri dia bgus..!

.hurmmm...mcm yg kawan2 aku crita dulu..sjibik kna kat aku n kawan2 yg lain...tak payah la nk buruk burukkan kami wahai sahabatku..smua manusia ada kbaikan kburukan...mgkin ko lbh dr sgi tu kami kurang dr sgi ni..Tuhan maha Adil..kami pon ada emosi, perasaan...

ok lah..fine..lpas ni cari la org yg blh nak di buat crita lg...

asstaggfirr laaahhhh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder