9 Mayıs 2011 Pazartesi

:: Sayang Mereka ::

Hurmmm....mereka adalah sgala galanya utkku...mereka juga adalah tiang utkku...mereka adalah my famly..my mother,brothers n my sis..hihi...aku ada 4 beradik..sorang kakak dan 2 org abg..Aku jarang hidup ngn diorang..mean sbb hdup aku mnya dok kat luar..dok asrama..kuar bkrja...hihi..



Ni ayah aku..hurmm aku hnya smpat brsamanya sampai umo aku 5 tahun ja...seriusly aku sgt dahagakan kash syg seorang ayah..aku punya impian bila aku dah brkahwin nnt aku dapat panggil ayh mntua aku AYAH @ ABAH..hihi..harap sgt2..dah lama tak panggil mcm tu..nnt mst kekok kan hihi..masa aku skulah dulu kan bila kat asrama nmpak ja famly kawan2 dtg jumpa trdetik kat ht ni sdihnya...tringginya...mcm2 la..tp apa kan daya..rezeki aku stakat 5 tahun ja...bydaway aku ok..bnda ni dah biasa bgku...=')


Ha ni mak aku yg sgt kuat...Syukur alhamdulillah Allah maha adil dan bkuasa...bukan senang hnya kudrat seorang wanita nak mmbesarkn kami seorang diri..berbekalkan semangat mlhat ank2nya yg masih kecil lg mak aku mampu mmbesarkan kami..sabar dan yakin Allah bersama satu kunci bg mak aku...Dgn kjayaan akulah akn ku berikan utk mak aku..hurmm...sampai skarng mak aku stil bujang hikhikhik....upssss

Shaiful Bakhtiar bin Baharudin
Sharifah bt Baharudin


Mohd Nasir bin Baharudin
n the las one cek princess mia...=)

So, ni la famly aku..hurmmmabg yg sulong dah kawen..dah dapat sorang hiro....hiro aku...of my hiro MR. SYAZANI..maksu windu kamu.....


ni syazani punya mak..hihi...suziyanti...







Tudiaaaaaa....ni la my hirooo aku...walaupon jarang MAKSU ketemu kamu tp kamu TAK PRNAH lupakan maksu kan...??hihihi...MISS U dearrrr...dah bosar dah skarng...asal maksu DUKUNG ja msti tgn tu gatai nak CAKAQQQQ muka owang...TENSION aku...huh !!






Ni husband kakak aku..Nikmat namanya..aku tak brapa rapat sgt..yer la..lpas ja diorang kawen aku trus balik UKM sbb ada klas kot..masa pnikahan diorang ni pnat aku terkojar sana sini..yer la..dr kajang nak ke kedah...mmbesar dlm bas la jawabnya aku ni..hihihi



Aku sgt RAPAT ngn kakakku sehinggalah dia berkahwin...hurmmm...macm2 perasaan ni...susah la nk rapat ngn orang yg dah ada suami ni..hihi..by da way..congrat tu my sis...akhirnya aku akn mnunggu saat2 utk mndapat ank saudara yg ke dua hahahah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder