9 Mayıs 2011 Pazartesi

Princess Mia _VS_ Dikme Nakhoda

Berpakaian skulah jalan tekedek kedek prgi ke kdai handfon utk topup akhiranya ht trsangkut pd seorang jejaka bulu mata mlentikk..hahahhha...Mohd Nur Fahmi Mohd Nasir...dialah yg bjya mmbuka htku..hahaha senggaalll..hurmm hubungan kami pd awalnya mmng agak rumit bila besfren dia turut ada ht kat aku sdngkan dia tak tawu yg fahmi ada ht dgn aku..hurmm..masing2 simpan prasaan utk mnjaga ht besfren dia..aku jugak yg mrana hahah..tp Tuhan nk tunjuk jugak kot akhirnya kami trkantoi masa fahmi nak hantar aku balik UKM tertiber mamat tu dtg skali...hbs pcah rahsia...putus kawan jugak la akhirnya...tp nak wat cna kan hati dan prasaan tak blh nk dpaksa..prhubungan kami bermula pada tarikh 7 hrbuln 12..so skrang stiap bulan bila tarikh 7 hrbulan jer tu mknanya Anvsry kitaorang...=)

Dikme Nakhoda..my princee...seorang yg sgt cmburu..upssss..hihihi..hurmm pakwe mane yg tak cmburu kan..hihihi..dia ckap mud dan emosi dia bgantung pada aku..huhu..i like...hihihi







Ni masa nk balik raya umah mak mentua...uppsssss..hahahah tak lah..ni masa kitaorg g braya umah kawan2..bukan km ber2 ja taw..ramai lg konco2 yg mngikut tu ha...ni masa tawon lpas punya..tawon ni nk pakai merah pulah lah hahaha..


Hurmm ni kat tasik Jitra..aku tak bnyak masa ngn dia sbb nya dia jauh dr aku..so bila balik ja dia msti kna mlayan karenah aku..Wajib !! hahah..mana ja aku nak g dia msti kna bawak..aku suka g pantai..tmpat2 yg ada air..bnda yg aku suka wat naik kapal, kayuh2 itik,mkn nasik tpi pntai...yg paling pnting pose dpan cmra tpi pantai..hahahh

So ni la kisah aku dan dia yg trsayang..doakan kbhagiaan kami ok...! to dikme nakhoda : jgn slalu nak cari pasal ngn sy yer..nnt pnat awk la nk kna pujuk sy..hihihi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder